Dołącz do czytelników
Brak wyników
Zajrzyj do środka najnowszego wydania!

A w nim:

  • Jak motywować, by nie demotywować?
  • Planowanie skutecznego zarządzania klasą
  • Elementy terapii Glassera w praktyce szkolnej
  • Słuchaj wroga swego
  • Plan pracy pedagoga szkolnego na rok szkolny 2019/2020
  • Rejestr uczniów posiadających opinie/orzeczenia PPP
  • Rejestr działań interwencyjnych pedagoga szkolnego

Zobacz więcej >

Otwarty dostęp - zaloguj się i czytaj!
Pracownia pedagogiczna

Elementy terapii Glassera w praktyce szkolnej

Wielu z nas zastanawia się, w jaki sposób zmienić zachowanie ucznia. Okazuje się, że można to uczynić, stosując odpowiednie komunikaty oraz zaspokajając podstawowe potrzeby młodego człowieka.

26 sierpnia 2019

Lekcja wychowawcza z pomysłem
Za drzwiami gabinetu

Słuchaj wroga swego

Jeszcze przed wakacjami pisałam w „Głosie Pedagogicznym” o tym, w jaki sposób mediacje rówieśnicze mogą być wprowadzone do szkół...

26 sierpnia 2019

Zaburzenia odżywiania u współczesnych nastolatków

W dobie dzisiejszej kultury, hołdującej kultowi szczupłości, bardzo wiele nastolatków, a nawet dzieci, wpada w sidła anoreksji,...

24 maja 2019

Ciało w procesie dojrzewania dziewcząt

Dojrzewanie to burzliwy czas wielu przemian – zarówno w ciele, jak i osobowości. Kształtowanie się własnej tożsamości i indywidu...

24 kwietnia 2019

Uczeń w obliczu trudnej sytuacji życiowej

Depresja, fobia szkolna, przewlekła choroba, żałoba, rozwód rodziców... – te i inne trudne sytuacje życiowe mogą spowodować prze...

5 kwietnia 2019

Pracownia rozwoju zawodowego
Narzędziownia