
Letnia Szkoła Doskonalenia Umiejętności dla Nauczycieli, Pedagogów i Psychologów ☀
Seria kursów: Trener Regulacji Emocji Dzieci i Młodzieży
Dołącz do wybranego certyfikowanego kursu i poznaj skuteczne techniki rozpoznawania, interpretowania i regulowania trudnych emocji u dzieci i młodzieży. Każdy kurs zawiera tematyczne lekcje video dotyczące obszarów rozwoju, komunikacji i budowaniu relacji z podopiecznym oraz technik regulacji emocji. W pakiecie otrzymasz dodatkowo opracowane przez ekspertów narzędzia, case study, wskazówki, które pokażą Ci jak skuteczniej pomagać podopiecznym w radzeniu sobie ze złością, lękiem czy agresją oraz strategie samoregulacyjne dostosowane do jego potrzeb.
UWAGA! Kod rabatowy LATO działa tylko do 31.08, do godziny 23:59, czyli jeszcze przez:
-20% na poniższe kursy z kodem:
LATO

Praca na case study
Stawiamy w 100% na praktykę, dlatego kursy bazują na realnych przypadkach z placówek i gabinetów, których doświadczyli nasi prowadzący. Sprawdź, czy mierzyłeś się z podobnymi przypadkami:
Przypadek nr 1
Zauważyłeś, że jedna z Twoich uczennic nadmiernie przeżywa i stresuje się każdym testem, kartkówką, silne napięcie wywołuje również temat zbliżającej się matury.
Nastolatek w późnej fazie dorastania staje w obliczu ogromnej presji, wysokie wymagania szkoły i rodziców, konieczność podejmowania trudnych, determinujących dalsze życie decyzji to źródła stresu, poczucia bezradności i niskiej samooceny. Jak wspierać dzieci w tym trudnym momencie? Kiedy zacząć rozmowę o ich przyszłości i w jaki sposób, aby nie była przytłaczająca dla nastolatka lub nastolatki? Jak pomóc nastolatkom odnaleźć swój potencjał i czy zawsze da się go odkryć przed maturą?
Przypadek nr 2
Coraz częściej w grupie dochodzi do sytuacji, gdy 5-letni Jaś gryzie, uderza i ciągnie za włosy swojego kolegę - Stasia. Pojawiły się głosy ze strony rodziców Stasia i innych nauczycieli, żeby przenieść Jasia do innej placówki, a jego rodzice zostali okrzyknięci nieudolnymi wychowawczo.
Czujesz, że przyczyna reakcji dziecka leży zupełnie gdzie indziej, a społeczność przedszkolna jest jej odbiorcami, bo dziecko nie umie sobie poradzić z sytuacją. Nie wiesz czy to złość, frustracja, czy niepewność. Ucząc reagowania na problemy i reagując na zachowanie dziecka staramy się unikać sugerowania, że to „złość jest wszystkiemu winna”. Dziecko ufa nam najbardziej i dzieli się swoim zachowaniem, komunikuje swoje trudności, mając nadzieję, że otrzyma pomoc.
Nastolatek z niepełnosprawnością intelektualną w spektrum autyzmu popycha swoich rówieśników próbując zasygnalizować chęć zabawy.
Trudności emocjonalne i społeczne chłopca mogą prowadzić do wykluczenia społecznego. Proces terapeutyczny nastolatka powinien być ukierunkowany na trening umiejętności społecznych, wspieranie go w wyrażaniu potrzeb oraz budowaniu zdrowych relacji społecznych z rówieśnikami.

O Letniej Szkole Doskonalenia
Czas wakacji to doskonały czas na doskonalenie i pozyskiwanie praktycznej wiedzy od najlepszych specjalistów.
Letnia Szkoła. Edycja 2025 pod hasłem Trener Regulacji Emocji Dzieci i Młodzieży skupia się w 100% na dostarczeniu Ci dawki inspiracji i narzędzi z obszaru regulacji emocji i strategii komunikacji z dziećmi i młodzieżą.
Korzystaj z wyjątkowej oferty najpopularniejszych certyfikowanych kursów na platformie Uniqskills.pl.
Wybierz interesujący Cię kurs i nie zapomnij wpisać podczas zamawiania kodu rabatowego:
LATO, żeby uzyskać -20% rabatu
Certyfikowane kursy do pracy z emocjami dzieci i młodzieży
Certyfikowane kursy do pracy z emocjami dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu i z niepełnosprawnością intelektualną
Autorzy
Materiały zostały opracowane przez specjalistów, którzy w swojej codziennej pracy łączą teorię z praktyką.

dr Krystyna Pomorska
Doktor nauk społecznych w dziedzinie psychologii, terapeuta behawioralny, pedagog.
Wykładowca Uniwersytetu SWPS oraz Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej SWPS. Od 2007 roku zaangażowana w pracę terapeutyczną z dziećmi i młodzieżą oraz z ich Zobacz więcejopiekunami. Specjalizuje się w doborze technik interwencji do potrzeb i możliwości dziecka i jego otoczenia. Zajmuje się także propagowaniem podejść terapeutycznych w nurcie behawioralno-rozwojowym oraz interwencji w naturalnym środowisku dziecka (np. dom, szkoła).

dr Marlena Stradomska
Ekspert Biura ds. Zapobiegania Zachowaniom Samobójczym w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.
Wykładowca akademicki, kierownik placówki socjoterapeutycznej Towarzystwa Nowa Kuźnia w Lublinie, trener, terapeuta w trakcie Zobacz więcej4-letniego kursu w nurcie integratywnym (aktualnie na 3 roku). W trakcie studiów doktoranckich w zakresie psychologii oraz filozofii w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Autorka ponad 100 publikacji naukowych w obszarze problemów społecznych, pracy z osobami po próbie samobójczej czy zagrożeń XXI wieku. Zajmuje się propagowaniem wiedzy z zakresu suicydologii w mediach np. Newsweek, Onet, WP, Polskie Radio Lublin itd.

dr hab. Edyta Janus
Psycholog, socjolog, certyfikowany nauczyciel teorii i praktyki terapii zajęciowej.
Profesor w Instytucie Nauk Stosowanych na Wydziale Rehabilitacji Ruchowej w Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie. Od kilku lat zaangażowana w rozwijanie w Polsce Zobacz więcejnowoczesnej terapii zajęciowej oraz badanie i opisywanie specyfiki wykonywania zawodu terapeuty zajęciowego. Członek zarządu i sekretarz Polskiego Stowarzyszenia Terapii Zajęciowej. Wiedzę i umiejętności z zakresu terapii zajęciowej nabywała w placówkach krajowych, a także podczas staży zagranicznych. Autorka książek Psychologia w pracy terapeuty zajęciowego, Terapeuci zajęciowi w Polsce. Role zawodowe, kształcenie oraz perspektywy rozwoju.

Magdalena Lange-Rachwał
Absolwentka Instytutu Psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Filologii polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim.
Prowadzi prywatną praktykę psychologiczną, pracując z dziećmi i ich opiekunami w gabinetach w Poznaniu i Luboniu. Jest współwłaścicielką Centrum Opieki Okołoporodowej Zobacz więceji Wczesnodziecięcej Mamutek w Poznaniu. Towarzyszy tam mamom w ciąży i po porodzie oraz maluchom 0-2 lata. Jest ekspertem i autorką części poradnikowej dla rodziców w książeczkach z serii Akademia Inteligentnego Malucha (Elementarz Inteligentnego Malucha 1-3, seria Lena) oraz autorką publikacji w prasie ogólnopolskiej i lokalnej oraz na portalach parentingowych. W swojej pracy kieruje się przesłaniem „Świadomy rodzic, lepsze dzieciństwo”.

dr Aleksandra Piotrowska
Wykładowca na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego, konsultant dla rodziców i nauczycieli.
Autorka wielu publikacji naukowych i popularyzatorskich, w tym książek „Szczęśliwe dziecko, czyli jak uniknąć najczęstszych błędów wychowawczych”, „Nastolatki pod lupą”.
Patronat merytoryczny
Kod rabatowy LATO*
działa do 31.08, czyli jeszcze przez:
*Kod nie łączy się z innymi promocjami.
Masz pytania?
Napisz do nas lub zadzwoń.
Biuro Obsługi Klienta
tel. 61 66 55 800
bok@forum-media.pl