Czas realizacji: 1 godzina lekcyjna
Ćwiczone kompetencje: komunikacja, asertywność
Formy pracy: burza mózgów, pokazy, scenki
Przebieg lekcji (opis działań)
1. Pokaz
Przy tablicy stoją trzy osoby: przyjaciel/przyjaciółka ucznia prezentującego, uczeń/uczennica płci odmiennej, nauczyciel/nauczycielka.
Uczeń/uczennica prezentujący podchodzi do każdego po kolei z pytaniem (za każdym razem wraca na koniec sali)
- Czy wyjdziesz dzisiaj na boisko?
- Czy możesz mi pożyczyć zeszyt?
- Czy mogę poprawić ten sprawdzian...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 10 wydań magazynu "Głos Pedagogiczny"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!

Dołącz do 6000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu prawa oświatowego, pracy z uczniem ze SPE i rozwiązywaniem sytuacji kryzysowych w szkole.
Otrzymuj gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz najnowszymi trendami w edukacji.
1600 artykułów online
17 lat doświadczenia
Dostęp online i offline
160 numerów archiwalnych
50 autorów – specjalistów
Głos Pedagogiczny • Prenumerata już od 399 zł/rok