Moja przestrzeń. Scenariusz zajęć wychowawczych w klasach 4-6

Narzędziownia

Czas realizacji: 1 godzina lekcyjna

Ćwiczone kompetencje: komunikacja, asertywność

Formy pracy: burza mózgów, pokazy, scenki

Przebieg lekcji (opis działań)

1. Pokaz

Przy tablicy stoją trzy osoby: przyjaciel/przyjaciółka ucznia prezentującego, uczeń/uczennica płci odmiennej, nauczyciel/nauczycielka.

Uczeń/uczennica prezentujący podchodzi do każdego po kolei z pytaniem (za każdym razem wraca na koniec sali)

  • Czy wyjdziesz dzisiaj na boisko?
  • Czy możesz mi pożyczyć zeszyt?
  • Czy mogę poprawić ten sprawdzian...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Głos Pedagogiczny"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI