Moja przestrzeń. Scenariusz zajęć wychowawczych w klasach 4-6

Narzędziownia

Czas realizacji: 1 godzina lekcyjna

Ćwiczone kompetencje: komunikacja, asertywność

Formy pracy: burza mózgów, pokazy, scenki

Przebieg lekcji (opis działań)

1. Pokaz

Przy tablicy stoją trzy osoby: przyjaciel/przyjaciółka ucznia prezentującego, uczeń/uczennica płci odmiennej, nauczyciel/nauczycielka.

Uczeń/uczennica prezentujący podchodzi do każdego po kolei z pytaniem (za każdym razem wraca na koniec sali)

  • Czy wyjdziesz dzisiaj na boisko?
  • Czy możesz mi pożyczyć zeszyt?
  • Czy mogę poprawić ten sprawdzian...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Głos Pedagogiczny"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Dołącz do 6000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu prawa oświatowego, pracy z uczniem ze SPE i rozwiązywaniem sytuacji kryzysowych w szkole.

Otrzymuj gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz najnowszymi trendami w edukacji.

1600 artykułów online
17 lat doświadczenia
Dostęp online i offline
160 numerów archiwalnych
50 autorów – specjalistów
Głos Pedagogiczny • Prenumerata już od 399 zł/rok

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI