Zapraszamy również do wzięcia udziału w OGÓLNOPOLSKIM KONGRESIE PEDAGOGÓW SPECJALNYCH I TERAPEUTÓW!
Kiedyś usłyszałam od jednego z moich profesorów, że praktyka nie ma szansy na powodzenie, jeżeli nie ma w niej podstaw teorii. Pamiętam, jak buntowałam się przeciwko tym słowom, uważając, że teoria i praktyka to dwie odrębne sprawy. Dzisiaj, po wielu latach pracy z osobami ze spektrum autyzmu, wiem, że muszę kształcić się przez cały czas, aby móc lepiej zrozumieć potrzeby i problemy osób z ASD, a tym samym być lepiej przygotowaną do pracy z nimi. Pomimo doświadczenia podstawową zasadą, o której należy pamiętać, jest ta, że spektrum autyzmu potrzebuje spektrum wsparcia. Każde dziecko jest indywidualnością. Do każdego należy podejść zupełnie inaczej, zapewnić inną formę opieki czy wsparcia. Metody, kt...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań magazynu "Głos Pedagogiczny"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!

Dołącz do 6000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu prawa oświatowego, pracy z uczniem ze SPE i rozwiązywaniem sytuacji kryzysowych w szkole.
Otrzymuj gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz najnowszymi trendami w edukacji.