Jak radzić sobie z lękiem?

Scenariusze
Cele
  • zapoznanie uczniów z pojęciem lęku,
  • wskazanie na różnicę między lękiem a strachem,
  • uświadomienie uczniom, że każdy się czegoś boi,
  • poznanie ćwiczeń służących redukcji lęku,
  • omówienie sposobów radzenia sobie z lękiem,
  • stworzenie własnej „pomocnej dłoni” do radzenia sobie z lękiem
Potrzebne materiały
  • tablica, kreda/pisak,
  • ołówki/długopisy,
  • kartki papieru A4
Czas trwania 45 minut
Uczestnicy Uczniowie klas IV–VIII szkoły podstawowej


Przebieg zajęć:

1. Co to jest lęk? – wprowadzenie w temat zajęć
Nauczyciel wprowadza uczniów w temat zajęć: „Witajcie, na dzisiejszych...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Głos Pedagogiczny"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI