Stres – jak sobie z nim radzić?

Scenariusze
Cele
  • zapoznanie uczniów z pojęciem stresu,
  • uświadomienie uczniom różnic między stresorami kiedyś a dzisiaj,
  • wskazanie współczesnych stresorów,
  • uświadomienie wpływu stresu na różne sfery człowieka,
  • poznanie (skutecznych i nieskutecznych) sposobów radzenia sobie ze stresem
Potrzebne
materiały
  • tablica, magnesy, kreda/pisak,
  • ołówki/długopisy,
  • kartki papieru A4,
  • karteczki z przygotowanymi wcześniej zdaniami
Czas trwania 45 minut
Uczestnicy Uczniowie klas IV–VIII szkoły podstawowej


Przebieg zajęć:

  1. Wprowadzenie w temat zajęć – burza mózgów. Nauczyciel nawiązuje interakcję z uczniami, zad...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Głos Pedagogiczny"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI