W labiryncie diagnoz. Historia chłopca z diagnozą głębokiej dysleksji, dyskalkulii, spektrum autyzmu, ADHD i CAPD. Case Study

Potencjał neuroróżnorodności

W tym cyklu oddaję głos nauczycielom, specjalistom i rodzicom, aby podzielili się swoimi (nie)zwykłymi historiami dotyczącymi pracy z uczniami neuroróżnorodnymi. Razem będziemy poznawać ich wyzwania, osobiste sukcesy i autentyczne relacje, doszukując się mniejszego lub większego happy endu. Nazywam się Michalina Ignaciuk, znana w sieci jako „Pedagog Michalina”. Moim celem jest rzucać światło na te obszary edukacyjne, które bywają niezauważone lub przemilczane. To prawdziwe historie, prawdziwe emocje, z którymi możemy się utożsamić. Razem tworzymy przestrzeń, w której różnorodność jest naszą siłą.

Od diagnozy do diagnozy… co jeszcze?

Początkowo, gdy Antek się rozwijał, nic nie wzbudzało naszych podejrzeń. Pierwszym elementem, na jaki zwróciliśmy uwagę, było to, że późno zaczął mówić, dopiero w wieku trzech lat. Następnie doszły do tego kwestie związane z lateralizacją, trudności z nauką wierszyków w przedszkolu oraz z językiem angielskim (przedszkole dwujęzyczne). To skłoniło nas do tego, aby zacząć drążyć temat i rozpocząć współpracę z poradnią. Największe problemy...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań magazynu "Głos Pedagogiczny"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
  • ...i wiele więcej!

Przypisy

    POZNAJ PUBLIKACJE Z NASZEJ KSIĘGARNI