Od diagnozy do diagnozy… co jeszcze?
Początkowo, gdy Antek się rozwijał, nic nie wzbudzało naszych podejrzeń. Pierwszym elementem, na jaki zwróciliśmy uwagę, było to, że późno zaczął mówić, dopiero w wieku trzech lat. Następnie doszły do tego kwestie związane z lateralizacją, trudności z nauką wierszyków w przedszkolu oraz z językiem angielskim (przedszkole dwujęzyczne). To skłoniło nas do tego, aby zacząć drążyć temat i rozpocząć współpracę z poradnią. Największe problemy...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań magazynu "Głos Pedagogiczny"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych
- ...i wiele więcej!

Dołącz do 6000 + czytelników, którzy nieustannie pogłębiają swoją wiedzę z zakresu prawa oświatowego, pracy z uczniem ze SPE i rozwiązywaniem sytuacji kryzysowych w szkole.
Otrzymuj gotowe rozwiązania do wdrożenia w placówce oświatowej, zgodne z wymogami MEN oraz najnowszymi trendami w edukacji.