Wartości stale obecne. Jak wykorzystać książki na lekcjach wychowawczych?
Zawartość dostępna online
Lekcja wychowawcza z pomysłem
Wartości stale obecne. Jak wykorzystać książki na lekcjach wychowawczych?
Otwórz oczy
Blaski i cienie edukacji seksualnej. Co naprawdę chroni dzieci przed wykorzystaniem?
Pracownia pedagogiczna
Bezpieczne przywiązanie w relacji uczeń−nauczyciel
Czym martwi się nastolatek?
Pracownia innowacji
Metody szybkiego zapamiętywania przydatne we wspieraniu rozwoju dzieci
Technologia informatyczna w edukacji stacjonarnej i zdalnej
Praca z uczniem ze SPE
Dysleksja rozwojowa jako zaburzenie językowe
Narzędziownia
Wybaczenie – wyraz siły czy słabości człowieka?
Ćwiczenia rozwijające samoświadomość i umiejętność rozwiązywania wewnętrznych trudności nastolatków
Jak wykorzystywać energię stresu krok po kroku?
Narzędziownia
Tajniki treningu kreatywności
W jaki sposób uczniowie (i ich nauczyciele) mogą zacząć praktykować „uważne zatrzymywanie się”?
Dobrostan nauczyciela
Zrozumieć lęk. Jak skutecznie radzić sobie z niepokojem, obawą czy paniką?
Wykorzystaj energię stresu do samorozwoju
Zdrowie psychiczne uczniów
Najczęstsze zaburzenia zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży
Pracownia neurodydaktyczna
Mózg zintegrowany, czyli jak uczyć się przez zmysły
Jak pobudzać mózg do twórczego działania? Tajniki treningu kreatywności
Twarzą w twarz
Jak wyjść z zaklętego kręgu niedotrzymanych postanowień? – wywiad z Joanną Gieldarską, psycholożką, psychoterapeutką poznawczo- -behawioralną i terapeutką motywującą
Wyłącz automatycznego pilota i... bądź − wywiad z Michaelem Sandersonem, nauczycielem mindfulness
Temat miesiąca
Współpraca pedagoga z gronem nauczycielskim