Menu

Nr 117
Czerwiec 2020
Czerwiec 2020
W numerze m.in.: podsumowanie pracy pedagoga i psychologa w roku szkolnym 2019/2020, efekt Lolity, uczeń z zespołem Tourette’a, integracja zespołu klasowego i test twórczości Urbana TCT-DP.
W czerwcowym 117 numerze czasopisma Głos Pedagogiczny omawiamy tematy związane z codzienną pracą pedagoga i psychologa szkolnego, problemami współczesnej młodzieży i samodoskonaleniem. W tym wydaniu znajdziesz między innymi:
- podsumowanie pracy pedagoga i psychologa w roku szkolnym 2019/2020,
- przemoc domowa w czasie izolacji z powodu epidemii,
- jak postępować z dziecięcymi lękami spowodowanymi koronawirusem,
- efekt Lolity, czyli o niebezpieczeństwach seksualizacji w mediach,
- uczniowski formularz oceny postawy nauczyciela twórczościAutoewaluacja zajęć prowadzonych w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
- uczeń z zespołem Tourette’a − jak dostosować formy i metody pracy do jego możliwości
oraz wiele innych, inspirujących tematów, scenariuszy zajęć i plików do pobrania. Zapraszamy do lektury!
Zawartość dostępna online
TWARZĄ W TWARZ
WARSZTAT PRACY PEDAGOGA
DOKUMENTACJA PEDAGOGA