Menu

Data udostępnienia e-wydania: 28-05-2025
Nr 157
Czerwiec 2025
Czerwiec 2025
W tym wydaniu m.in: jak mówić długo i bez wysiłku, jak pomóc uczniom odnaleźć radość w nauce, wsparcie dla uczniów w depresji, syndrom oszusta w szkole, aktywność fizyczna wsparciem dla neuroróżnorodności.
W czerwcowym wydaniu czasopisma Głos Pedagogiczny poruszamy temat krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie przez dzieci i młodzież. W dzisiejszym świecie jesteśmy zalewani ogromem informacji – nie wszystkie są wartościowe czy prawdziwe. Internet oferuje zarówno rzetelną wiedzę, jak i treści wprowadzające w błąd. Dlatego kluczowa staje się umiejętność krytycznego myślenia, która pozwala oddzielić to, co istotne, od tego, co bezwartościowe. Jak uczyć młodych ludzi krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie? Zapraszamy do lektury!
Zawartość dostępna online
DOBROSTAN PEDAGOGA
- Maciej Jabłoński
- 28 maja 2025
INTERWENCJA KRYZYSOWA
- Marlena Stradomska
- 28 maja 2025
POMOC PEDAGOGICZNO-PSYCHOLOGICZNA
- Agnieszka Wiankowska
- 28 maja 2025
POTENCJAŁ NEURORÓŻNORODNOŚCI
TEMAT MIESIĄCA
ZAJĘCIA Z POMYSŁEM
WARSZTAT PRACY PEDAGOGA
- Barbara Antoniów
- 28 maja 2025
WYCHOWANIE W SZKOLE